lördag 14 juli 2012

summertime.


Nu är det äntligen dags för lite sommarledighet.
Jag har egentligen inte någon semester i år, då jag kommer byta jobb precis när min 
semester skulle varit.. Men jag kommer jobba lite mindre än vanligt en tid framöver.
Och då tänkte jag byta ut tiden framför datorn mot tid i solen, till utflykter, till att läsa böcker, 
till tid med min älskade man, till tidiga morgondopp och sena kvällar med goda drinkar.
Och glass i stora lass!
Nackdelen är att det blir lite längre mellan inläggen. Men det är väl ok va?


It's finally time to go into summer-mode.
I don't really have any vacation this year since I'll be starting a new job the exact same 
week my vacation was supposed to start.. But I will work less than usual for some time.
So my plan is to replace the time infront of my computer against time in the sun, go for little 
trips, time with my love, with my family & friends, to early morning swims and late night drinks.
And loads of ice cream!
Unfortunately my posts here will be fewer; But that's ok, right?

HAPPY SUMMER.

9 kommentarer:

  1. Det hørtes riktig så deilig ut. Gjør det samme selv for øyeblikket. God sommer Johanna!

    SvaraRadera
  2. Ha det så jättefint - härlig bild du hittat! :-)

    SvaraRadera
  3. Have a great time at your new job.... good luck and have a wonderful summer :-)

    SvaraRadera
  4. det känns verkligen hel-okej. alla behöver ha lite time-off från datorn då och då. för mig blir det att jag gör lite mer inlägg när jag är ledig. jag hinner ju inte riktigt med annars. när jag jobbar menar jag. så lite tvärtom från alla andra... :)

    ha det mysigt!

    SvaraRadera
  5. Det är helt ok tycker jag. Nu vill man ju liksom mest bara njuta av sommaren! Ha en härlig ledighet. Kram Elina

    SvaraRadera
  6. hej igen! ska bara tillägga så du vet att MO + Esteten har bara öppet på söndagar mellan 13-18. så du inte far dit nu i veckan. men det är väl värt ett besök - såååå fina saker!

    SvaraRadera
  7. Good luck with your new job! I know how it feels with lack of holidays. I really really miss the proper summertime!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!